کد خبر : 53
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 خرداد 1396 - 4:15

سروش رفیعی رسماً با هوادارانش خداحافظی کرد

سروش رفیعی رسماً با هوادارانش خداحافظی کرد

سروش رفیعی ساعتی پیش در ارتباط زنده اینستاگرامی اعلام کرد با وجود علاقه‌ای که به تیم پرسپولیس دارد اما ترجیح می‌دهد فوتبال خود را در خارج از ایران ادامه دهد. وی در صفحه شخصی خود خطاب به هوادارانش چنین گفت: «اصل حرف من این بود که دوست نداشتم با احساسات، فکر و ذهن شما بازی

سروش رفیعی ساعتی پیش در ارتباط زنده اینستاگرامی اعلام کرد با وجود علاقه‌ای که به تیم پرسپولیس دارد اما ترجیح می‌دهد فوتبال خود را در خارج از ایران ادامه دهد.

وی در صفحه شخصی خود خطاب به هوادارانش چنین گفت:

«اصل حرف من این بود که دوست نداشتم با احساسات، فکر و ذهن شما بازی شود. متاسفانه در روزهای پیش این صحبت‌ها شد و انتظار هم نداشتم که چنین حرف‌هایی را بشنوم چون من سعی کردم خیلی حرفه‌ای و با احترام قبل از همه آقای برانکو و باشگاه را در جریان جدا شدنم بگذارم. خیلی صمیمانه هم از آنها تشکر کردم و بعد از اینکه تصمیمم را گرفتم با قراردادن پست در اینستاگرام از هواداران هم تشکر کردم. خداحافظی نمی‌کنم؛ چونکه همیشه خودم را جزئی از شما می‌دانم؛ جزئی از خانواده پرسپولیس می‌دانم؛ به هر حال این سعادت را داشتم که هر چند کوتاه در خدمتتان باشم، خاطرات بسیار بسیار خوب و شیرینی دارم و جز مهربانی، محبت و لطف چیزی از شما مردم عزیز، پیشکسوت‌های پرسپولیس، باشگاه، مربیان، دوستان و هم تیمی‌هایم ندیدم و مطمئنم که خیلی زود بر می‌گردم و سعی می‌کنم این مدت نبودنم را جبران کنم؛ و اینکه در همه حال یک پرسپولیسی‌ام و در هر شرایط و مقطعی آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیمم دارم. من خیلی اهل توضیح دادن در مورد یک مسئله نیستم ولی آنقدر احترام شما واجب است و می‌دیدم نسبت به من محبت دارید و سوال می‌کنید و پیگیرید که دوست داشتم از این طریق به شما بگویم. چیزی هم جز صداقت و روراستی نمی‌بینم و فکر می‌کنم این بهترین چیزی است که هر کسی می‌تواند داشته باشد؛ نه اهل بازار گرمی‌ام و نه می‌خواهم با اسم بیرون رفتن و لژیونر شدن بازار گرمی کنم و نه آنکه با اسم پرسپولیس بازار گرمی کنم. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که یکی مثل من با این دیدگاهی که نسبت به شما و پرسپولیس دارم هیچ وقت همچین کاری انجام نمی‌دهم و خیلی واضح و صریح صحبت و خداحافظی کردم. امیدوارم آنهایی که شرایط من را بهتر می‌فهمند و درک می‌کنند بدانند که مطمئناً من به خیلی جوانب نگاه کردم و این تصمیم را گرفتم و امیدوارم که بتوانم خیلی زود برگردم و در خدمت پرسپولیس و در کنار شما باشم. شاید خیلی رک، واضح و صریح صحبت کردم؛ اول حرف‌هایم گفتم واقعاً عذرخواهی می‌کنم دلیلی برای اینکه همه چیز را کامل توضیح دهم نمی‌بینم؛ شاید در یک فرصت مناسب‌تر در مصاحبه تلویزیونی خیلی چیزها را بگویم ولی بدانید دوستتان دارم و با جان و دل  پرسپولیس را دوست دارم. در این مقطع به خیلی مسائل فکر کردم و تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتم. امیدوارم هر جا هستید خرم و شاد باشید و پرسپولیس در همه میادین بدرخشد و ما نیز لذت ببریم. باز هم با شما در ارتباط بوده و صحبت می‌کنم. خیلی ممنونم از کسانی که من را به خاطر خودم دوست داشتند؛ چون من پرسپولیس و شما را قلباً دوست دارم و به شما احترام می‌گذارم.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.