کد خبر : 261
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 فروردین 1402 - 14:42

حبیب زاده خبر داد؛ منتفی شدن استیضاح وزیر اقتصاد تا رفع ابهامات

حبیب زاده خبر داد؛ منتفی شدن استیضاح وزیر اقتصاد تا رفع ابهامات

انور حبیب زاده بوکانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان محترم و وزیر مربوط صورت گرفت، خاندوزی به سوالات نمایندگان مردم پاسخ داد.

انور حبیب زاده بوکانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان محترم و وزیر مربوط صورت گرفت، خاندوزی به سوالات نمایندگان مردم پاسخ داد. اما در بررسی‌های انجام شده ایشان موظف است تا ۱۵ اردیبهشت نسبت به سوال خانم الهیان، بسته اقتصادی را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

نماینده مردم بوکان گفت: به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد آرا برای استیضاح وزیر اقتصاد با توجه به سه نامه با تاریخ‌های متفاوت و تعداد نمایندگان متفاوت، روز گذشته اعضای کمیسیون اقتصاد با حضور اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کرد که نهایتا مقرر شد تا به دلیل وجود سه نامه در همین خصوص، استیضاح وزیر برای بررسی بیشتر به سامانه رفع ابهامات ارجاع داده شود.

وی افزود: سامانه رفع ابهامات، وظیفه دارد تا استیضاح وزیر را که به امضای تعداد نمایندگان زیر ده نفر رسیده است، بررسی  و در صورتیکه سوالات قانع کننده بود، استیضاح انجام شود.

حبیب زاده تصریح کرد: در حال حاضر استیضاح احسان خاندوزی تا رفع ابهامات منتفی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.