کد خبر : 386
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 13:16

تجلیل از پژوهشگران برتر در اهر

تجلیل از پژوهشگران برتر در اهر

اکرمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان اهر با اشاره به اینکه آینده توسط دانش آموزان ساخته خواهد شد، گفت: پیشرفت‌های اقتصادی، صنعتی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی مدیون آموزش و پرورش می باشد. وی گفت: آموزش باید همراه و در کنار پرورش و پژوهش باشد چرا که پیشرفت‌های

اکرمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان اهر با اشاره به اینکه آینده توسط دانش آموزان ساخته خواهد شد، گفت: پیشرفت‌های اقتصادی، صنعتی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی مدیون آموزش و پرورش می باشد.

وی گفت: آموزش باید همراه و در کنار پرورش و پژوهش باشد چرا که پیشرفت‌های مختلف در تمامی عرصه‌ها زیر سایه دانش ، پژوهش و تعلیم و تربیت است.

وی عنوان کرد: برای دستیابی به اقتصاد دانش بنیان فقط تولید و توزیع اطلاعات و پرداختن به آموزش و پژوهش کافی نیست بلکه به کارگیری آن‌ها در استفاده از منابع اقتصادی به صورت مستمر و پایدار است.

اکرمی اجرای سند تحول بنیادین را مهمترین اولویت آموزش و پرورش دانست و بر تقویت و ترویج فعالیت‌های گروهی و تیمی و ترویج فعالیت‌های پژوهشی ، تحقیق و تقویت فرهنگ، خلاقیت و نوآوری و ترویج و تقویت مشارکت پذیری و مشارکت جویی تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.