کد خبر : 335
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 15:16

آزمایشگاه مکانیک خاک اهر بهره برداری شد

آزمایشگاه مکانیک خاک اهر بهره برداری شد

آزمایشگاه مکانیک خاک شهرستان اهر با سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی بهره برداری شد تا زمینه اشتغال تعداد ۱۰ نفر به طور مستقیم فراهم شود. فرماندار اهر در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به اینکه ۲۸ معدن ثبت شده در این شهرستان وجود دارد، افزود: تعداد ۲ واحد از این معادن در سطح ارزشمندی

آزمایشگاه مکانیک خاک شهرستان اهر با سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی بهره برداری شد تا زمینه اشتغال تعداد ۱۰ نفر به طور مستقیم فراهم شود.

فرماندار اهر در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به اینکه ۲۸ معدن ثبت شده در این شهرستان وجود دارد، افزود: تعداد ۲ واحد از این معادن در سطح ارزشمندی مس سونگون هستند و فعالیت آزمایشگاه‌های تخصصی مکانیک خاک و انجام آزمایش‌های مربوط به حوزه معدن موجب بهره وری و توسعه منطقه در حوزه معادن خواهد بود.

ابوالفضل غنی‌زاده اساسی‌ترین شاخص در اجرای طرح های ساختمانی، راه سازی و معدن را انجام تخصصی آزمایش‌های خاک دانست و گفت: به دلیل اهمیت موضوع اگر در این مورد قصوری صورت پذیرد شاهد حوادثی ناگوار و غیر قابل جبران خواهیم بود.

وی رعایت استاندارهای رفتاری را موجب پویایی و توسعه مجموعه‌های تولیدی قلمداد کرد و ادامه داد: رعایت استانداردهای های رفتاری و شغلی اساسی‌ترین راه برای حفظ و ارتقای شرکت هاست و در این راه نباید کم کاری صورت پذیرد و این استانداردها برای شهر و چنین مجموعه‌هایی ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد.

غنی زاده از روسای ادارات درخواست کرد در حمایت و توسعه چنین مجموعه‌هایی همراهی و همدلی داشته باشند، چون هر کاری که به نفع عموم مردم و جامعه باشد حتما لایق پیشرفت و توسعه خواهد بود.

وی بر لزوم فعال‌سازی معادن برای افزایش تولید مواد معدنی و اشتغالزایی برای جوانان بیکار اهری تاکید و اظهار کرد: سالانه ۱۷ تُن کنسانتره مس در معادن مس انجرد و مزرعه اهر تولید می‌شود و با توجه به صدور مجوز فاز توسعه‌ای معدن انجرد، باید با سرعت طرح‌های توسعه‌ای آن عملیاتی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.