کد خبر : 341
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 10:41

رفع مشکلات یک واحد تولیدی کمپوست در شهرستان اهر با ورود دستگاه قضایی

رفع مشکلات یک واحد تولیدی کمپوست در شهرستان اهر با ورود دستگاه قضایی

در نشستی با حضور فرماندار، شهردار و همچنین مدیرعامل کارخانه کمپوست اهر که در دفتر دادستانی تبریز این شهرستان برگزار شد، مشکلات این واحد تولیدی که سبب تعطیلی آن در سال‌های اخیر شده است مورد بررسی قرار گرفت. بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی در این نشست گفت: در وضعیت عادی

در نشستی با حضور فرماندار، شهردار و همچنین مدیرعامل کارخانه کمپوست اهر که در دفتر دادستانی تبریز این شهرستان برگزار شد، مشکلات این واحد تولیدی که سبب تعطیلی آن در سال‌های اخیر شده است مورد بررسی قرار گرفت.

بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی در این نشست گفت: در وضعیت عادی از وجود زباله در زندگی فردی و اجتماعی به عنوان آسیب یاد می‌شود که می‌تواند به تولید میکروب‌ها، آلودگی‌ها و نکات غیربهداشتی منتهی شود.

وی افزود: اما در عین حال می‌توان با انجام اقدامات مرتبط با جمع‌آوری صحیح، پردازش، دفع و بازیافت آن را از تهدید به فرصت تبدیل کرد.

محبوب علیلو در ادامه بر لزوم راه‌اندازی کارخانه کمپوست در راستای بهره‌مندی مردم شهرستان اهر از مزیت‌های آتی این ظرفیت به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از حاضرین نکته نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و پس از جمع‌بندی مقرر شد طی یک دوره یکساله با مشارکت شهرداری و کارخانه کمپوست واحد مذکور راه‌اندازی شده و چنانچه طرفین در این مدت تمایلی به ادامه مشارکت نداشته باشند نسبت به واگذاری آن به سرمایه‌گذار صالح با رعایت صرفه و صلاح عامه و در چهارچوب مقررات اقدام شود.

فرماندار شهرستان اهر نیز ضمن تشکر از ورود دادستان مرکز استان به این موضوع اعلام آمادگی خود را برای حل مشکل واحد تولیدی اعلام کرد و گفت:فرمانداری اهر در تلاش است تا در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان اهر و همچنین حفظ حقوق شهروندان با تمام قوا در میدان عمل حاضر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.