کد خبر : 355
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 11:20

تأمین آب 233 روستای استان آذربایجان شرقی به طرح جهاد آبرسانی الحاق شد

تأمین آب 233 روستای استان آذربایجان شرقی به طرح جهاد آبرسانی الحاق شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از ابلاغ قرارداد دوم جهاد آب رسانی به 233روستا‌ی استان خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح آب شرب جمعیتی بالغ بر 162 هزار و 453 نفر تأمین می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد خانی” با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اجرای

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از ابلاغ قرارداد دوم جهاد آب رسانی به 233روستا‌ی استان خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح آب شرب جمعیتی بالغ بر 162 هزار و 453 نفر تأمین می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد خانی” با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی در سطح روستاهای استان گفت: در مرحله اول طرح‌ جهاد آبرسانی که بیش‌ از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۱۷۸ روستای استان از آب شرب بهداشتی پایدار بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: در مرحله اول بیش‌ از 72 باب مخزن ذخیره آب و 16 باب ایستگاه پمپاژ و 285 کیلومتر خط انتقال برای تامین آب پایدار روستاهای هدف در مناطق خداآفرین، کلیبر ،هوراند و ورزقان و هشترود اجرا شده است .
وی، با اشاره به اینکه مرحله دوم جهاد آبرسانی به پیمانکار ابلاغ شده است، گفت: با اجرای مرحله دوم جهاد آبرسانی در سطح روستاهای کم‌برخوردار استان 233 روستا با جمعیتی بالغ بر 162 هزار و 453 نفر از آب شرب بهداشتی پایدار بهره‌مند خواهند شد.
در مراسم ابلاغ قرارداد مرحله دوم جهاد آبرسانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، نماینده مجری طرح مجتمع آبرسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیر جهاد آب رسانی قرارگاه امام حسن مجتبی حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.